Gammal är äldst?

Om man är på mindre gott humör någon dag kan man alltid muntra upp sig hos Farbror Torsten.Allt är inte roligt,en del rent av plumpt.Men det finns små pärlor,som gör åtminstone mig lite gladare.Den här muntra åsikten fick jag mig tillsänd i e-posten för några år sedan.På Internationella kvinnodagen.samliv493

Om norbergianblue

arbetsfri,sambo,två vuxna barn+två bonus, fem + två barnbarn, gillar musik,allt mellan Mozart och Rammstein, (undantaget dansbandsmusik) litteratur, teater och att diskutera samhällsfrågor.Plus en och annan konstutställning.
Det här inlägget postades i Bagateller och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gammal är äldst?

  1. Hehe, min favoritenkät är den som publicerades Tjugondagknut i en lokaltidning. Skribenten hade fastnat med fingret på en tangent och stavat fel på ordet ”granen” och istället skrivit ”grannen”.
    Frågan löd: ”Har du kastat ut grannen än?”
    Och en av de tillfrågade svarade glatt: ”Ja jag har klippt ner den i bitar och ställt den i en säck på balkongen”
    Blev bisarrt och makabert, men komiskt vad ett N för mycket kan ställa till med.

Kommentera

