Hallå!

Har det hänt något?Har någon hackat sig in i och länsat mitt bankkonto?Har någon lokaliserat en blåsippa?Har ”min”partiledare Stefan Löfvén gjort någon framstöt så att man vet att han lever?Skramlar Nord-Korea fortfarande med sina vapen?Inte vet jag.Jag sitter i en liten bubbla och tittar på en bedårande treåring som stolt visar upp sina nymålade ägg.Det är en bil och en monstertruck på.Tror jag.bilder påsk 2013 023

Om norbergianblue

arbetsfri,sambo,två vuxna barn+två bonus, fem + två barnbarn, gillar musik,allt mellan Mozart och Rammstein, (undantaget dansbandsmusik) litteratur, teater och att diskutera samhällsfrågor.Plus en och annan konstutställning.
Det här inlägget postades i Tyckerier och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hallå!

  1. esterii skriver:

    Förtrollad av något bättre,,, barn:)

Kommentera

