Varifrån?

Det fåtal klädesplagg jag inhandlar under ett år kan ofta räknas på ena handens fingrar.Jag ser mig vankelmodigt omkring i aktuell butik,fingrar på några plagg som jag kan tänka mig,kollar prislappen, och slår till.Mycket sällan tittar jag på vilket märke plagget har.Utom när det ska tvättas,och först då kan man få sig en liten överraskning till livs,om man nu vill veta var det är tillverkat.Någon som har en susning i det här fallet?foto 005

Om norbergianblue

arbetsfri,sambo,två vuxna barn+två bonus, fem + två barnbarn, gillar musik,allt mellan Mozart och Rammstein, (undantaget dansbandsmusik) litteratur, teater och att diskutera samhällsfrågor.Plus en och annan konstutställning.
Det här inlägget postades i Om samhället och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

