Nyårslöfte

I år kommer mitt löfte inför 2013 att handla om tillit,trots det dystra olyckstalet.Att visa mer tillit till de människor jag har runt omkring mig.Inte inbilla mig att man måste göra allt själv i till exempel hushållet,annars blir det inte ordentligt utfört.Jag vill ju så gärna,men sen går jag efter och liksom kontrollerar i smyg för att inte såra. Det är svårt att lära en gammal hund att sitta.Nu kan ju tillit ibland vara svårt att skilja från ren dumhet,det får den här bilden illustrera.blogg 006

Om norbergianblue

arbetsfri,sambo,två vuxna barn+två bonus, fem + två barnbarn, gillar musik,allt mellan Mozart och Rammstein, (undantaget dansbandsmusik) litteratur, teater och att diskutera samhällsfrågor.Plus en och annan konstutställning.
Det här inlägget postades i Bagateller, Tyckerier och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

