Lös korsordet!

Nu har jag kanske gett mig in på ett område där kunskapsluckorna är otaliga,men jag gör ett försök att publicera ett av mina korsord här på bloggen.Jag konstruerar i Excel,vilket går jättebra ,men det är själva överförandet till bloggen som jag nu hållit på med i ett par dagar utan att begripa riktigt hur formatet ska se ut för att få det att fungera.Det enda jag med säkerhet vet är att som pdf-fil går det inte, hur många förhandsvisningar jag än rättar till.Streck och pilar hoppar omkring lite hur som helst och korsordet ser märkligt ut.Har i alla fall bestämt mig för ett försök till,om någon har kunskaper på området blir jag glad för en kommentar.Lycka till!Lilla krysset!

Om norbergianblue

arbetsfri,sambo,två vuxna barn+två bonus, fem + två barnbarn, gillar musik,allt mellan Mozart och Rammstein, (undantaget dansbandsmusik) litteratur, teater och att diskutera samhällsfrågor.Plus en och annan konstutställning.
Det här inlägget postades i Korsord och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

