Det fungerar!

Äntligen har jag lyckats få till en sida här.Det skulle ta 5 minuter,men har tagit mig ett par timmar.Men alla barn i början.För övrigt är detta med tid ett allt större problem ju äldre man blir.Numera hinner man knappt upp på morgonen innan pyjamasen ska på igen,och detta trots att jag har hela dagarna på mig.Det företag som försörjt mig i 36 år bestämde sig för att lägga ner verksamheten och flytta tillverkningen.Fick en hygglig avtalspension,men den sjunker ju rejält när man uppnått rätt ålder.Fast den dan,den sorgen.Ålder ska man strunta i,fast så mycket kan jag ju säga att jag är född samma år som Björn Ranelid.Och Ulf Lundell.Och f.d.statsminister Göran Persson.I gott sällskap?Fan vet.Jag är intresserad av allt som rör och påverkar oss människor.Om det kommer nog det mesta här att handla.

Om norbergianblue

arbetsfri,sambo,två vuxna barn+två bonus, fem + två barnbarn, gillar musik,allt mellan Mozart och Rammstein, (undantaget dansbandsmusik) litteratur, teater och att diskutera samhällsfrågor.Plus en och annan konstutställning.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

